2015. már 18.

SzemlÉLETváltás- avagy kivé kell nekem válni?

írta: szupermamik
SzemlÉLETváltás- avagy kivé kell nekem válni?

Tegnap este nagyon sokat beszélgettem egy számomra fontos emberrel, segítőmmel, mentorommal. Újra hallottam azokat a mondatokat, amit azt hittem, hogy értek és ezek szerint cselekszem, de rá kellett jönnöm, hogy eddig csak hallottam, de nem értettem.

/Sokat beszéltem a páromnak is erről, mai napon a kezembe adott egy újságot, a fedlap belsején lévő cikket ajánlotta figyelmembe, egy nagyon tanulságos kis történet volt, mely azt magyarázta, hogy néha más szemszögből is meg kell nézni a dolgokat, nem feltétlen az a helyes amit elsőre  gondolunk./

Újra hallottam a "Kivé kell neked válni?" mondatot. Szebb életre, sikerekre vágyom, de ehhez változnom kell. A jelen személyiségemmel ezeket birtokolni nem tudom, mert ha tudnám akkor nem így élném az életem, sikeres szabad ember lennék. De mivel ez nem így van, ugyan sikeres vagyok a jelenlegi munkámban, de nem vagyok szabad. Nem azt csinálom és nem akkor amikor én akarom. Másra vágyok, de akkor változnom kell! A változás sokszor fájdalmas, de a legnagyobb küzdelem amíg ezt megérted és saját magadat legyőzöd, és meggyőzöd.

Mondjam ki végre a félelmeimet és győzzem le őket. Nehéz ezt bevallani, főleg felnőtt fejjel, hogy ugyan olyan sebezhetőek vagyunk mint egy kisgyerek és tele vagyunk félelemmel. Ki kell mondani, fel kell vállalni ezeket. Sokkal könnyebb lett a lelkem amikor kimondtam, mi az amitől félek. Nem tartogattam tovább magamban és ahogy a szavak elhagyták a számat, egy része talán ki is szállt belőlem, nem volt már akkora súlya ami a lelkem nyomta. El kell engednem minden negatív érzést, minden negatív gondolatot.

Ahhoz, hogy "Életet váltsak" - jobbra, boldogabbra, szemlÉLETet kell váltanom. A régi szemüvegem le kell cserélnem egy újra, aminek tisztább a lencséje, amin keresztül először is meg kell látnom pontosan a célom! Kell, hogy egy cél egy álom lebegjen a szemem előtt, mert akkor lesz megfelelő motiváció, hogy el is érjem.

Pár hónapja egy kicsit jobban belekóstoltam az ezoterika, a pozitív gondolkodás szerinti életmód világába. Nagyon sokat kell még tanulnom, mert rá kellett jönnöm a tegnap este után, hogy ott is nagyon jó hallgató voltam eddig, de nem eszerint éltem az életemet. Elméletben nagyon jól tudom, hogy hogyan is kellene gondolkodnom, hogyan kellene kimondani kívánságaimat, céljaimat amiket el akarok érni, hogyan kell kiküldeni vágyaimat az univerzum felé, hogy azok materializálódjanak.

A kezünkbe van a lehetőség, de csak akkor nyer értelmet ha élünk is vele. Ne csak jó hallgatók- tanítványok legyünk, bár ez nagyon fontos, mert a jó tanítványból lesz majd később az új tanító...

Én változni akarok! Én látom a lelki szemeim előtt azt a nőt aki hamarosan testet ölt bennem, miként a gyönyörű pillangó leveti magáról a csúnya báb álruhát, látom azt az életet, azokat a dolgokat amiket az a nő birtokolni, irányítani tud, kellő tudással és magabiztossággal...

Légy te is bátor, lépj ki önmagad árnyékából, élvezd az életet, valósítsd meg az álmaidat, az univerzum és ha szerencsés vagy egy jó mentor, egy segítő is ott lesz melletted és mindenben támogat!

 

 

Szép napot nektek!

Sz.

Szólj hozzá