2015. feb 09.

Nő vagyok...

írta: szupermamik
Nő vagyok...

Ismét az idegesítő ébresztő... indul a reggeli rohanás! Kapd össze a családot, próbálj időben elindulni, nem otthon hagyni valamit, beérni a kölkökkel a suliba, beesni a munkahelyre, 8 órát mosolyogni- bólogatni, de tedd mindezt pozitívan, mert ugye a pozitív hozzáállás, a pozitív életszemlélet- pozitív gondolatok!!! Majd újból kezdődik a rohanás, szedd össze a családot, vásárolj be, dobd össze a vacsorát, tanulj a gyerekkel, légy este nő a párod mellett! De jó lenne még valami plusz! Egy kis plusz idő! Amikor önmagam lehetek, amikor én vagyok a fontos, amikor nem anyuka vagyok, nem beosztott, nem bejárónő és nem is feleség! Amikor én, én lehetek! Amikor van időm esetleg olvasni, zenét hallgatni, vagy esetleg mozogni, mert ugye a fogyókúra, az mindig örökzöld sláger azt hiszem minden nő életében! Találjuk ki, keressük meg az utat, hogy hogyan is lehet megvalósítani önmagunkat, időt szánni vágyainkra, álmainkra!!! <3

Szólj hozzá